Гарантія та сервіс

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 60 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

ПРАВО на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  • модель;

  • серійний номер;

  • гарантійний строк;

  • дата продажу товару.

Зберігайте його протягом всього терміну експлуатації. Термін ремонту визначається авторизованим сервісним центром.

Як обміняти або повернути товар?

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право Вам гарантує «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, переконайтеся, що: ".

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п .;

  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Сервісний центр не може відремонтувати товар в гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який Ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією;

  • гарантійний талон;

  • документ, що підтверджує оплату;

  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має істотні недоліки.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб;

  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;

  • було зроблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;

  • неправильно заповнений гарантійний талон;

  • серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;

  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);

  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;

  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу.